Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Struktur
Data: 2011-03-23 17:11:53
Vo, konstruktyvu jau cia :)

On 2011.03.23 16:52, Pi. wrote:

> zinai kas uzpisa.. kad draugeliams parduoda.. paprastiems mirtingiesems
> ne.., jei butu visiems vienodai, tai tikrai nerasineciau cia piktai:))
> nors man nesudaro problemu is anksto padaryt pavedima ir atsispausdint..

atspausdinta ir banko nepatvirtinta pavedimo kopija yra paprastas
popierius ir tiek. neturi jie ten galimybes patikrinti pavedimo fakto,
tai kaip ir neturetu priimti :(

> nafik jiems ta prievole.. lai padaro tvarka, kad galetu platint visi..
> tik su griezta atskaitomybe.. blankai numeruoti ir grieztai
> kontroliuojami.. pvz ka savaite turi suplaukt duomenys, pinigai.. dabar
> panasu, kad niekam neidomus tie laidimai ir niekas neseka tu blanku
> registraciju ir pan..
> dar variantas online sistema.. retoj pardej nera kompa ir ineto.. butu
> visiems aisku.. butu kontrole ir paslauga arti zmogaus..

va, va. o bet taciau praktiskai visos salygos tam yra. leidimai
isduodami pagal numerius, ataskaitas pateikia apie isnaudotus/sugadintus
kas pusmeti. uz isnaudotus pateikia popieriu apie pervestus pinigus.
siai dienai sitie reikalavimai yra numatyti. net galima imti iki 20%
platinimo mokesti. :) ale atsiranda kazkoks nesuprantamas reikalavimas
uz kiekviena leidima moketi valstybine rinkliava asmeniskai (butu
kazkokis egzaminavimas, atestacija vardine :) ) ir dar per komerSini!
banka, sumokant ir to banko mokescius, kad ir minimalius :) burdakas. :)