Tema: Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui
Autorius: kaleda
Data: 2011-02-25 15:56:29
On 02/25/2011 11:49 AM, Ignas wrote:
> ale bet kokiu atveju, rinkdamas tik po 11 lt, o darydamas kad ir viena
> pavedima uz 1000 leidimu, verslininkas eina i minusa mokesciu uz pavedima.
> tai cia vistiek man kazkaip keistai musu plesiku salelej toks
> nesavanaudiskumas isrodo...

O gal kaip tik protingas verslininkas yra, nes atejes be leidimo, tu dar
nusipirksi PLŪDĘ, KABLIUKŲ, BLIZGĘ, ar mažų mažiausiai DZIKŲ - va taip
per leidimus jis tave pasikviečia į krautuvę, ir ta mikro nuostolį už
pavedimą padengia dzikais ?

P.S.
Juokingas man tas tipiškas kaltinimas kitų.

--
Kalėda