Tema: Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-03 17:14:08
> 1. Kodel tamstai niekur neparduoda tai reiketu paciam susimastyti.
net nesumastysiu del to mastyt.. yra tvarka kaip isigyti leidima, taip ir
darau jau keleta metu po keletos nesekmingu bandymu..

> 2. I kisene isideti nelabai pavyks, nes uz tuos leidimus pardavejas turi
> atsiskaityti tam paciam RAAD'ui (ziureti Dar321 posta su attachmentu)
> 3. Nematau kur problema, kad jeigu as sedziu namie, o tuo metu su mano
> pirktu leidimu zvejoja kaimynas. Principe tame "leidime" isvis jokiu
> asmens duomenu nereikia (nu ne vardinis diplomas cia :) ), uztenktu tik
> galiojimu "nuo-iki".

o tai gal net galiojimo nereikia.. o ir siaip balta lapa galima butu
pasiimt.. kai pats nezvejoji.. kaimynui duodi.. arba galetumet turet du ant
triju..

> p.s. kas del rinkliavu. kodel as mokedamas valstybine rinkliava turiu
> sumoketi dar >10% tos rinkliavos kainos kazkokiam komerciniam bankui? tik
> todel, kad RAAD'as neigalus israsyti orderiuka? zodziu biurokratijos daug,
> naudos jokios. toks vaizdelis, kad tik sudetingiau viska padaryti.

o tau neatrodo keistai, kad rinkdamos parduotuves po 11 lt, pacios, is
saves, uz tave sumoka dar ir >10% (beja, keisk banka, jei tokie tavo
ikainiai..) komerciniam bankui?
del biurokratijos sutinku.. sudetingiau buti gali.. nematau nieko
sudetingo.. karta per metus sumoket per ineta 11 lt.. atsispausdint.. ir
einan dziku issirasyt leidima.. jokie asmens duomenys ant leidimo manes
negasdina.. o, kad rasytu i sasvinuka asmens koda, nepamenu...