Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 13:07:26
dabar gal ir kyso izeisto asmens.. nes kiti deda skersa ant tvarkos..  dabar
pradesiu fotkint ir "nelegalus" invalido vietoj pasistaciusius..  :)))
suprantu kad kova su vejo malunais... bet keistis reikia kazkada pradet..ot
:))))
kadangi keleta metu dirbau su kasos aparatais, t.y. padedavau juos zmones
isigyt ir pan.. tai patikek zinau daug scenariju kaip apgaudinejama.. tad
kavinese visada prasau kvito...  ne vienas padavejas su mano pateiktais
faktais buvo isgrustas is darbo.. seimininkai dekojo..  skudikas?  su asilo
ausim?  lai.. man dzin..