Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: VP
Data: 2011-03-25 11:34:34
nereikia taip suabsoliutinti visu verslu uzhsiimanchiu. ne visi verslu
uzhsiimantys tik proftexniniu ishsilavinimu gali pasigirt, tad ir apie
versla, marketinga, garantijas ir klijentu skatinima kaikurie tikrai
supratima turi...
Beje, skaitinejau ir ash shiek tiek ta biteje uzhvirusia diskusija. O ir
patirties su kaikuriais "brendais" taip pat turiu "keistokos". Tik chia juk
kalbam ne apie didmena, net gal ne apie "biznio daryma", o tiesiog apie
"papildoma paslauga", kuri tikrai palengvintu gyvenima zhvejams megejams, o
tuo pachiu ir pritrauktu (pritraukia, jei realiai pazhiuret) nemazhai
potencialiu kitu prekiu pirkeju...