Tema: Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui
Autorius: Struktur
Data: 2011-02-28 09:17:42
Brac, brac.... Tai buvo beda, kad kazkas nelegaliai renka mokescius uz
tu leidimu platinima, dabar vel beda, kad kazkas nerenka to nelegalaus
mokescio, bet tuo paciu neleidzia uzdirbti bankui padarydamas viena
pavedima vietoj 10-50-100... Man, kaip DAR VIS perkamciam tuos
popiergalius, svarbiausia yra ji patogiai ir be lakstymu isigyti. Zinau,
kad sumokejau 11Lt, gavau oficialu leidima, gavau popierius, kad 11Lt
sumokejau. VISKAS. Manes daugiau niekas nedomina ir NEprivalo dominti.

p.s. viena beda visoj sitoj betvarkej...asmens duomenis tvarko tam
neturintys teises :)