Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Struktur
Data: 2011-03-24 12:47:59
Nu cia kaip paziureti :) šitas Į S A K Y M A S
DĖL MĖGĖJIŠKOS ŽŪKLĖS LEIDIMŲ IŠDAVIMO TAISYKLIŲ IR MĖGĖJIŠKOS ŽŪKLĖS
LEIDIMŲ VALSTYBINIUOSE VANDENS TELKINIUOSE NAUDOJIMO IR APSKAITOS
TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

2004 m. gruodžio 3 d. Nr. D1-614

numato tik "užsakovo" ir "platintojo" įsipareigojimus :) Nei apie
Priest, nei apie mane ten nieko nera :)