Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: fenix
Data: 2018-08-13 11:32:09
> pilnu fules komandu nerinkdavom bet mazojoj aikstelej kokie 7vs7 ar 8vs8
> gaudavos, kaimas stukos netraukdavo

tai mano kaimas dar didesnis, link 1500, ten 3 kaimai is esmes sulipe,
pilna vidurine, berods 4 didziausias kaimas rajone.

bet apie tokisu dalykus kaip sporto kompleksas... nu ka as zinau...
mokyklos sale pamazinta geriausiu atveju turejom, ir tai, kai as augau
vaiku siaip sau ten neleisdavo.

asfaltas irgi buvo, bet tik centrine ir kelios kitos gatves, o visa kita
tik kazkada ruozais paasfaltavo, kai as niolikinis buvau, ir neberupejo.
o vat su miestu, kuriame gyveno visa gimine, man tikrai pasiseke, ten ir
kauciuko ir vielu prisirinkdavom, ir kt pramogu buvo

vienzho, diskusija beprasme