Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: fenix
Data: 2018-08-13 10:36:11
2018.08.13 10:27, Ignas rašė:

> bbz, kai zaisdavom kase ar fule visi i dvi komandas netilpdavo

22 vinu metu zaidziantys? cia kaime taip susiorganizuodavot? ar stadikas
prie kaimo pardes ir  priskaicuojat kaimo chronius kolukiecius per algos
gavimo diena? kokio dydzio kaimas?

> cia pramoga?

cia akiracio prapletimas. ar as rasiau, kad tai pramoga?
man visada patiko internacionaline aplinka

> buvo, buvo

tu bent isivaizduoji, kas dedavosi karabito nupyzdinus? acetileno kvapa
pajutus prie strojkiu is karto visi zinodavom, ko galima ten surast

> cia tikrai ne "betono dziungliu" pliusas, o laimingas sutapimas, mano
> atveju upe kaima juosia

mano atveju ne. kita vertus - transportas, kuriuo is viso kazkur gali
paauglys nuvaziuot, yra pliusas. buvo ir daugiau vietu, kur galima
nuvaziuot. apie kaima dvyrka ratuku apsukt - kitas mastelis.

> 2 kasio aiksteles, fules aikstele, pilnavertis stadionas, pora sporto saliu

Mazeikiai?

> turejau, tiesa pirkta "betono dziunglese", bet del to dziunglems pliuso
> neduociau

nu taip, ant purvyno daugiau pramogos

> 7 ir tt... miskas su "indenais" ir "robinhudais", pievos su zieminiais
> slidinejimais, paciuzos ant tos pacios upes, kalnai paupy rogutems ir
> toms pacioms slidems, lauzu kurenimai ir bulviu kepimai, visokios
> gaudynes sieno labirintuose kolukiu darzinese, zvejyba, maudynes, zabova
> su triusiais ar kitais augintiniais, retas miestietis tiek kina lanke...

tai visa tai as taip pat turejau, isskyrus vandeni