Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 11:11:05
o tai kuom 40 minuciu naujam automobily geriau uz 40 minuciu senam?

Muzika ta pati

Siaip taip gal ir pirkciau siam amziuj gaminta automobili, bet man tinkanciu
jau nebegamina.

Kaip tik prisiminiau - keite siuolaikiniam mersui kazkokiai dzipo parodijai
padangas, tai nebuvo sansu juo paciu tas padangas parsivezti.  Teko kabluku
paildoma reisa daryti.