Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bezas
Data: 2018-07-30 13:36:39
Nu jo nori to ko neturi. tai dabar kazko rimtai perkant galvoji ar
tikrai tikrai man to reikia. Yra minčiu namą pasiimti nuomai ir
prasibandyti. Atsimenu galvojom kaip fainei butas su didele terasa. Nu
pasiėmėm su terasa pirmas dvi savaites nuoširdžiai vakarieniavom. paskui
užkniso ir po metu terasa virto sandeliuku. Draugai atėje irgi aikčiojo
vau kaip faina... Pas aplinkinius kaimynus irgi tas pats matai
atsikrausto nauji. Tada i tersa staliukas kedutes hamakas nu pilna ianga
:D po poros mėnesiu ziurek viskas supakuota ir jau dviračius sandeliuoja.