Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bezas
Data: 2018-07-30 12:58:29
paskutinius 10 metu gyvenau naujos statybos butuose tai dėl šildymo
kainos nei šildymo laiko priekaištų neturiu. Su kaimynais irgi bėdu
nėra, ka pastebiu tai jei butas ne iš pigiausiu tai kaimynai normalūs.
Su namu irgi gali buti salia vilos asocialus seniokas su sunim ir
siuksles deginanti ziema.(cia skersines soduose tokiu vaizdu maciau)
dabar po visorius, skersine su vežimėliu pastumdau vaika. Nu ką galiu
pasakyti nedžiugina ten infratruktūra. Gulbinai gal nieko bet nu toooli.

Dėl vaikų pasiganymo tai cia vienas man iš didžiausių pliusu. Bet kartu
kyla ir klausimas ar bus su kuo jiems ten ganytis. Dabartiniam
daugiabuty vidiniam kieme yra aikštele kur dar pasitaiko ne facebooke
sedinciu bet kieme kazka veikianciu. O prie namo kaip pasiseks arba bus
arti draugų arba ne.
Na ir zinoma plotas namo zavi nesi apribotas griežtai x kvadratu jei
reikia kokio sandeliuo galima dasidurti.