Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Gosha
Data: 2018-07-30 14:12:36
Ne vienas pažįstamas atsikraustė į miestą apsivaikavęs - užkniso
vežioti. Vieniems net priemiestis netiko kur miesto BUS važinėjo.
Jei jau neturi laiko gerti rytinės kavos tai užmiršk namą. Ne tau jis.

O turintiems laiko ar pinigų namas yra GĖRIS. Na jei turi tokį kokio
reikia. Pvz mano ant kalno, prie miško. Rojus tiesiog. Kol vaikų
nereikia vežioti ;)