Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 08:05:03
Nuo amziaus ir poziurio priklauso tikriausiai.

As kai jaunas buvau, tai man i sodyba vaziuot peilis budavo. Nu ka ten
veikti jaunam zmogui, kai dar tevai aplink yra? Atidirbi butinuosius darbus
ir dingsti kuo greciau.

Dabar visas ukis man perejo, tai kas savaitgali vaziuoju.
Tyku, ramu, darbo visuometu susirandi, proto nieks nepisa, aparatura ir
televizorius geri, ezeras uz 10 metru nuo namo. Iki traku centro 15 min
pesciom, dviraciu isvis ner ka veikt.

O kokios kitos alternatyvos savaitgaliui?