Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Ignas
Data: 2018-08-13 10:27:57

On 2018-08-13 09:50, fenix wrote:

> 1. koncentracija draugu visiskai kita

bbz, kai zaisdavom kase ar fule visi i dvi komandas netilpdavo

> 2. ivairesni - lietuviai, rusakalbiai, kt tautybes

cia pramoga?

> 3. kelios statybos aplink nuolatos vykdavo

buvo, buvo

> 4. pajuris pasiekiamas miesto transportu

cia tikrai ne "betono dziungliu" pliusas, o laimingas sutapimas, mano
atveju upe kaima juosia

> 5. kasio, fules aikstes visai netoli

2 kasio aiksteles, fules aikstele, pilnavertis stadionas, pora sporto saliu

> 6. galimybe vazinet tokiu isradimu kaip riedlente ir pan

turejau, tiesa pirkta "betono dziunglese", bet del to dziunglems pliuso
neduociau

7 ir tt... miskas su "indenais" ir "robinhudais", pievos su zieminiais
slidinejimais, paciuzos ant tos pacios upes, kalnai paupy rogutems ir
toms pacioms slidems, lauzu kurenimai ir bulviu kepimai, visokios
gaudynes sieno labirintuose kolukiu darzinese, zvejyba, maudynes, zabova
su triusiais ar kitais augintiniais, retas miestietis tiek kina lanke...