Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bezas
Data: 2018-07-30 13:14:46
pastebiu yra keletas kategoriju kodel pabego i nama tai arba idiotai
kaimynai arba parkingas. Nei vieno nei kito neteko patirti.
pats irgi megejas pasikrapstyti jei yra laiko. man nerimtas
pasikrapstymas aplink namus darant neesminiu dalykus didziausia
relaksacija. .
O kaip pvz su vaikais aplink yra draugu? ar tik savo kieme sukinejasi?
kiek suprantu dar metu mazai vaikams. kaip bureliai/darzeliai/mokyklos arti?