Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: fenix
Data: 2018-07-31 11:33:43
2018.07.31 08:05, Sail rašė:
> Nuo amziaus ir poziurio priklauso tikriausiai.
>
> As kai jaunas buvau, tai man i sodyba vaziuot peilis budavo. Nu ka ten
> veikti jaunam zmogui, kai dar tevai aplink yra? Atidirbi butinuosius
> darbus ir dingsti kuo greciau.
>
> Dabar visas ukis man perejo, tai kas savaitgali vaziuoju.
> Tyku, ramu, darbo visuometu susirandi, proto nieks nepisa, aparatura ir
> televizorius geri, ezeras uz 10 metru nuo namo. Iki traku centro 15 min
> pesciom, dviraciu isvis ner ka veikt.
>
> O kokios kitos alternatyvos savaitgaliui?

tai tavo sodyba kurortinio tipo. ten kur zmona vaziuodavo - ezeras mazas
uz 2km papelkijes, juodas net, per karviu laukus klampot su visiskai
neprognozuojamu praejimu (sienauta, nesienauta, pazliuge-nepazliuge,
nushikta urmu ar tik pavieniai), vienkiemis visiskas, vienas kaimynas
300m, kitas - 500+, iki pardes link 5km, privaziavimas palijus is esmes
neimanomas, nes molingos vezios per laukus, atstumas nuo vln 120km,
betonkeliu ir t.t.

butu sodyba-kurortas, dar ir kaip tavo atveju trakuose, tai turbut ten
gyvenciau