Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 11:38:30
Zinau apie kokias sodybas kalbi, tokios tai tikrai, nx nx.

Tarp kitko, netoliese nuo manes maciau apleista nama. Iki ezerioko kokie
100-200 metru, namas ant kalveles, kaimynu ner, iki asfalto gal 800 metru,
bet kelia tektu taisyt, arba vazinet aplinkui. Iki centro tie patys 30 km,
savininko nezinau.