Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 09:47:09
Ir netingi vazinet visgi.

Man nuo sodybos iki darbo 30 km, ir tai ranka nekyla vazineti is ten i
darba.

80 minuciu per diena * 22 darbo dienos = 1760 min = 29 valandos per menesi
uz vairo = 3.6 darbo dienos per menesi papildomai dirbi soferiu. Daxuja kaip
ir gaunaisi, 0.16 etato.

90 km per diena = 1980 km per menesi = 90 litru saliaros kas menesi
kelionei, kazkur 100 eur islaidu kaip mininum.