Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bezas
Data: 2018-07-30 13:30:55
Pats uzaugau bute, bet tevai 6km nuo namu turėjo sodyba, beveik
vienkiemis prie tvenkinio. Tai nuotykiu netrugdavo laukais einant. Bet
tada dar nebuvo KOMPU. Atsimenu tik nupirkdavo tevai kompus taip ir
dingdavo draugai.
kiemo krepsinio aikstelej reikedavo eiles laukti o dabar tuščia, puse
jau stovejimo aikstele paversta.