Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: ostapas
Data: 2018-07-31 11:26:38
Tai aš lyg bandžiau tą pasakyt siūlydamas palikt šlapias fantazijas.
O skirtumas tik toks, kad 53K kažką visgi nusipirko. Tu - tikrai ne.

"fenix"  wrote in message news:pjp64s$hn7$1@trimpas.omnitel.net...

2018.07.31 11:17, ostapas rašė:
> neatsakei į klausimą.

atsakymas: nezinau.

tau pasufleravimas - pigiu geru butu is esmes NEBUNA. butai vln - ant
bangos, nes visi atsikando nevykusios priemiesciu infrstrukturos ir vel
keliasi arciau centro. jeigu bus pigiau - senovinis sildymas ir
+50-100EUR nuo naujo sildymo kainos + seno lifto, seno stogo problemos.