Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Ignas
Data: 2018-08-13 10:49:24

On 2018-08-13 10:36, fenix wrote:

> 22 vinu metu zaidziantys? cia kaime taip susiorganizuodavot? ar stadikas
> prie kaimo pardes ir  priskaicuojat kaimo chronius kolukiecius per algos
> gavimo diena? kokio dydzio kaimas?

pilnu fules komandu nerinkdavom bet mazojoj aikstelej kokie 7vs7 ar 8vs8
gaudavos, kaimas stukos netraukdavo

> cia akiracio prapletimas. ar as rasiau, kad tai pramoga?
> man visada patiko internacionaline aplinka

> tu bent isivaizduoji, kas dedavosi karabito nupyzdinus? acetileno kvapa
> pajutus prie strojkiu is karto visi zinodavom, ko galima ten surast

matai, karbidas tau su stroikem asocijuojas, o mechaninese dirbtuvese jo
sociai buvo pas svarscika neziurint ar vyksta statybos. statybos mums
kaip zaidimo aikstele ir statybines gumos saltinis idomi budavo

> mano atveju ne. kita vertus - transportas, kuriuo is viso kazkur gali
> paauglys nuvaziuot, yra pliusas. buvo ir daugiau vietu, kur galima
> nuvaziuot. apie kaima dvyrka ratuku apsukt - kitas mastelis.

> Mazeikiai?

84 ar 86 atgrochintas visas sporto centras nechujovas buvo

> nu taip, ant purvyno daugiau pramogos

uzuojauta, jei kaimo su normalia keliu ir aiksteliu danga nemates