Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 11:34:12
Siuo metu jau nemokeciau, nes ir taip name gyventoju mazeja, ir ploto darosi
per daug. Plius suprantu, kad reik mesti lauk dali slamsto, ir vietos vel
bus.

Tuo tarpu sodyboj tai mielai dar koki angara pasistatyciau. Ir traktoriu
nuspirkciau, ir senu masinu detalems numesciau, zodziu padaryciau siukslyna
po stogu.

Bet nama statant nuo nulio, mielai sumokeciau uz tuos 80 kvadratu. Nes be ju
gyvenimas ne toks patogus ir idomus.