Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-07-30 14:03:51
nu man pavyko rasti per 1 aukštą, be jokių laiptų viduj. Bute tai
neįsivaizduojamai patogu, vien jau visokios ten apsaugos vaikams, kai
pažiūri pas draugus....
bet, kiekvieną kartą grįžtant namo su kokiu "kroviniu" turi per vieną aukštą
daugiau lipti.

"bezas"  wrote in message news:pjmqrf$q6t$1@trimpas.omnitel.net...

panašus variantas ir svarstomas.
autonomonis sildymas, gerai kad garazas boxas butu.
su normaliu kiemu vaikams.
Dabar ziurimi butai yra virsutiniam aukšte ir per 2 aukštus tylos
atžvilgiu gal ir pliusas bet man tas antras aukštas nežavi nes kiek
pažįstamu turėjo tai nesidžiaugė.