Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: solara
Data: 2018-08-02 11:07:04
Mano vaikiams iki paauglystės dar toloka,
bet tiesą sakant - aš netgi matau šiokį tokį privalumą, kai jie nuo
susisiekimo (ir tuo pačiu tėvų) šiek tiek priklausomi...

O kol jie maži, išvis name man dabar rojus... Bute neįsivaizduoju kaip
reikėtų išsiversti.

"PukiS"  wrote in message news:pjmucq$ta9$1@trimpas.omnitel.net...

Pats augau name pakaunej, dabar gyvenu beveik centre. patogiau, realiai,
atsimenu  kad savarankiskai nusigaut kur nors kaip paaugliui budavo
tokia labai nedziuginanti procedura. Sunui daba 16, geru oru "gyvena"
laisvej, saloj, akropoly. dziaugias, protestas didziausias vien
uzsiminus apie nama pakaunej. Dukra irgi savarankiska daros, velgi,
mokykla, baseinas visur jau gali pati.