Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Arj
Data: 2018-07-31 16:53:36
ar muzika skamba, turi itaka tik tada kai jos klausomasi.
as va isvis jau turiu iproti be muzikos vazineti (ir be radios), nors dar 10
metu atgal tik su ja vazinejau, ir geriau garsiau

"Dainiushas"  parašė naujienų news:pjpope$1dm$1@trimpas.omnitel.net...

na tai mes maždaug žinom kokie sail automobiliai, tai neturi ten nei
vienam skambėt ;)

btw, jei apie muziką - A4 B8 realiai nustebino nes standartine įranga.
koks nors bang&olufsen turėtų būt išvis kosmosas.