Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-30 13:51:16
Tas tiesa, buta uzdarei ir dingai nors ir metamas, tik komunalinius sumoki
ir ramiakas.

Tuo tarpu palik nama, apaugs zolem medziais, aplinkiniai pamatys ir atliks
savo darba. Kaip masinai ilgiau nevaziuojanciai ratus numauna.
Tad nori nenori, o pastovi prieziurai namui deja butina. As bent 2
priziuriu, tai tikrai nenuobodu.