Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bzik
Data: 2018-07-30 11:45:39
bėgantis vanduo gali nudžiugint ir name. Pernai per mega liūtį
sužinojau, kad yra vietų, kurios nenumatytos tokiam kiekiui vandens.

bendrijos mokesčiai gali pasivyti ir name. Turiu istorijų apie plėšikus
kaimynus, nes reikia susimest gatvės paklojimui, šaligatviui ar
apšvietimui. Paprastai tai inicijuoja tie, kas jau seniau gyvena ir
pavargo nuo dulkių, dažnai turtingesni. Tad šimtų-tūkstančių kirvis
kerta paskolinį naujakurį :)