Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: bzik
Data: 2018-07-31 09:58:51
Ilgą laiką iki darbo buvo 6km, kuriuos įveikdavau per 40-50min. Vėliau
buvo trauma važinėt apie 10km, nes atstumas juntamai pailgėjo ir trukmė
nepamažėjo.
Dabar į vieną pusę važiuoju 48km 25-30min. ir dėl to sunkiai rezgasi
mintys apie darbo keitimą, nes bet koks pokytis dienai pridės iki
valandos, jei ne daugiau. Važiavimas trasa nevargina, nes tai puikus
laikas tiek perklausyt žinias, tiek mintyse padėliot darbus ar
paanalizuot situacijas.