Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-08-03 14:46:00
o tai ne su max vėjeliu nesijungia jis? Nes ten galingumas tai mizernas
jo, ant tokio oro srauto nelabai turbūt pašiltėjimas jaučiasi.

pvz troikės klima normaliai pūst pradeda kai antifrizas pasiekia 50C.
Nes nu iki to ir prasmės nelabai yra, nes kaip sakiau - daugiau paleisi
per bagažinę nei gausi iš heat exchanger'io.