Tema: Re: didelis butas vs namas
Autorius: Sail
Data: 2018-07-31 12:12:16
Del pardavimo bbz, cia jau pirkejo kurybos klausimas. Tiesiog aptikau
dviraciu vazinedamas, tad statuso nezinau. Reiktu ieskot kam priklauso ir
kalbinti.

Mano motina ta kurortine sodyba taip ir isigijo senais laikais, vazinejo,
pamate ir nupirko. Tada dar visokiu apribojimu buvo - kolukiai visokie,
vietines korumpuotos valdzios, sena bobute ten gyvenanti, namas tik
nugriovimui ir t.t.