Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-01-28 11:00:51
Visi sitie kiek zinau licencijuoti. Jie gerai rinkas uzsieme - ziurint
ukiskai, ne jie ima licencijas, bet gamintojai pas juos.

Jie ir servisu iranga licencijuoja, todel kai vienos bylos metu (UK)
iskilo klausimas del irangos patikimumo, tai teismas remesi ne
gamintojo, o butent Autodata parametrais, nes gamintojas turejo tik savo
vidinius dokumentus, o Autodata tai, ka gamintojas parode bandymu ir
sertifikavimu metu pagal patvirtintas metodikas.