Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: juke
Data: 2021-01-25 16:42:49
Del likuciu mano atveju buvo paprastai. Draudimas paskelbe apie po
avarijos nurasoma masina aukcione. Nepamenu adreso, bet kaip supratau
aukcione dalyvauja tik registruoti srotininkai. Masina po kokios paros
buvo nupirkta.
Manes draudimas paklause ar sutinku uz tokia suma parduoti aukciono
laimetojui, as aisku sutikau, o likusia suma ismokejo draudimas. Su
draudimu del bendros masinos vertes nesiderejau, nes suma tenkino netgi
labai. Pardavinedamas as tiek uz ja nebuciau gaves.