Mane tada nustebino siūloma suma - beveik tik dalių ir remonto medžiagų kaina, detales perkant šrote ir ieškant pigiausių. Net botanikas greitai įvertintų, kad per mažai siūlo ir už tiek neatstatysi auto į pirminę būklę. Jau žalistams tikrai nėra paslaptis, kad remonto darbai kainuoja ir kiek kainuoja, pasirinkimas bet kokio serviso, kad ir pigiausio - gerokai padidins sąmatą. Žodžiu, nesupratau aš jų. Tiek to, sena istorija. "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rumc75$26t$1@news.omnitel.net... > Taip. Aisku, jei klientas uzsisiks ir sakys noriu pinigu - draudikas > negali jam nemoketi. Bet kaip svertas lieka ismokos suma. > > On 2021-01-25 13:54, GD wrote: >> Šitas domina, čia kaip? >> TPVCAD atveju. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rum8rq$ta9$1@news.omnitel.net... >>> >>>> Kame pontas draudimui mokėti ženkliai brangiau, bet stumt servisą? >>> >>> Draudikas nepasitiki klientu.