Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: GD
Data: 2021-01-25 14:36:10
Mane tada nustebino siūloma suma - beveik tik dalių ir remonto medžiagų kaina, detales perkant šrote ir ieškant pigiausių. Net botanikas greitai įvertintų, kad per mažai siūlo ir už tiek neatstatysi auto į pirminę būklę. Jau žalistams tikrai nėra paslaptis, kad remonto darbai kainuoja ir kiek kainuoja, pasirinkimas bet kokio serviso, kad ir pigiausio - gerokai padidins sąmatą. Žodžiu, nesupratau aš jų. Tiek to, sena istorija.