Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: GD
Data: 2021-01-23 20:16:26
"Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rudqpq$qu0$1@news.omnitel.net...
> Info is pirmu ranku. Sviesas gali reguliuoti, bet neprivalo. Yra
> zvaigzduciu. Nereguliuoja, jeigu mato, kad visai kosmosas arba yra
> trukumu. Jei matosi, kad lempa suluzusi arba kiti akivaizdus defektai -
> pavyzdziui atvirksciai ideta lempute.

Viskas teisingai ir logiška, šitą žinau. Tik jis nebandė žiūrėt, tam reik kapotą atsidaryt. Įrašas lape - maždaug "šviesų reguliavimas neatitinka reikšmių". O ne "pažeistas žibintas, tvirtinimas" ar pan.

> Taip pat nereguliuoja, jei  naujesnese masinose tai jau pisliava, konkreciai parode ant mano karucio - jeigu reiktu reguliuoti, prieiti prie tos rankeneles visiskas briedas.
> Ka galvojo gamintojas padarydamas rankenele tokioje vietoje, kur ne
> kiekvienas rajono ginekologas prieis - hz.

Elementarus senas avensis ten buvo, kokių 12-15 metų..

Dar faktas siai dienai - aparatai pareguliuoti trupuciuka kliento naudai (nezino kiek, dare
> priziurinti kontora), bet paklaidos ribose. Nes pagal metodika turi
> matuoti sedint automobilyje vairuotojui, o dabar jis nedalyvauja. Ir
> taip - zmogiskasis faktorius bei laiko turejimas.

Pernai vasarį čia, dar prieš pirmą karantiną, apribojimų nebuvo, gretimoj linijoj tikrino, šalia stovėjau.

Del fiksavimo DB -