Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Arj
Data: 2021-01-25 11:15:10
eee, renkamoj statistikoj smulkmenos nefiguruoja, figuruoja konkrecios
"varneles", pvz susisviete kad variklis tepaluotas - ok, zymim
"skysciu/tepalu prasisunkimas", arba pasirode kad stabdziu diskai per
ploni - zymim "netvarkinga stabdziu sistema". O saip apie tai kad dalis
praspiriama del to kad "reik plana ivykdyti" - man atrodo labai realu,
kazkada analogiska imone (regitra) buvo ~15m atgal vienu laiku pradejusi
publikuoti vairuotoju teisiu islaikymo procenta skirtingose apskrityse -
jis buvo apie 49%, ir issimetymas buvo 1% ribose, nors eismo salygos
skirtinguose miestuose gausiai skirtingos.