Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: GD
Data: 2021-01-21 13:30:31
Prie manęs irgi daugeliu atvejų nesikabinėja, jei randa ką - ok, viskas pataisoma. Bet yra ir briedžių. Persistengia. Kita vertus, statistiškai jam naudinga kažkiek surasti DT, tuomet bendram sraute nekrinta į akis jo praleisti draugeliai ir duodantys kyšius. Negerai, kai pro tave praeina tik tvarkingos mašinos, labiau pritrauki kontrolės dėmesį.