Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-01-25 17:37:26
tai reikia pastoviai važinėt normalEJ :)

On 2021-01-25 17:01, Lapinas wrote:
> Reikia pavaikyt. Pas man išmetime dachuja prisikaupia, pravaikai ir 
> ramu. Paskutiny kartą "įpūtė" 0,05.
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:rumft4$72e$1@news.omnitel.net...
>> nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse 
>> milijono ant odometro.
>> Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys
>>
>> On 2021-01-25 13:38, GD wrote:
>>> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu.
>>> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA 
>>> nepravaikytą dyzelį yra kvaila.
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>>> news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net...
>>>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz
>>>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina tikrinima)
>>>> buvo taip:
>>>>
>>>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie
>>>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo
>>>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo)
>>>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo,
>>>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės apžiūros
>>>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų
>>>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje,
>>>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros duomenų
>>>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu
>>>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte
>>>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę ieškovo
>>>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys 
>>>> buvo
>>>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys
>>>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB „Baltechnika“
>>>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis
>>>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu
>>>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) naudojimo
>>>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas „spausti
>>>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus
>>>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai.
>>>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių
>>>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek
>>>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo ir
>>>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip
>>>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys –
>>>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1,
>>>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė 
>>>> 3,00
>>>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas 
>>>> antrojo ir
>>>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo
>>>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti 
>>>> išvados,
>>>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai 
>>>> ar jų
>>>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus
>>>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą.
>>>>
>>>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote:
>>>>>
>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>>>>> news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir 
>>>>>>> tipo suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus 
>>>>>>> tikrino ar du kartus suvėlė?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo 
>>>>>> atveju
>>>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro
>>>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas.
>>>>>
>>>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas 
>>>>> susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis.
>>>> >
>>