Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Sail
Data: 2021-01-21 13:19:20
Nepasisekė, čia žiūrint ant ko papulsi.

Man kažkaip sekdavosi, visda normalūs, specialiai nesikabinėdavo, ypač
kai sužinodavo kad pats tvarkau. Jei kas negerai, parodydavo, ir
sutvarkydavau.

Kažkada kaladėles prie tuvlitos ant smūgio pasikeičiau, nes įrankius
turėjau, o detalita kitoj gatvės pusėj, ir iškart atgal.

Kai rašė spidometro duomenis, stebėjosi, kaip pavyko padaryt
nepravažiavus 1 km.