Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-01-24 13:42:43
Zinau tik viena kontroles mechanizma - Gauso kreiviu algoritmus,nes juo
snaudojame ir mes ir kartu pirkome, bet jis tikrai nelabai ka turi
bendro su praleistu/uzbanintu kiekiu. Bet ir jo manau uztektu, kad
neveiktu tokie vaikiski metodai, kaip kompensacija per prisikabinejima
per nerealius punktus kaip gesintuvo vieta.