Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-01-25 15:08:52
nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse milijono 
ant odometro.
Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys

On 2021-01-25 13:38, GD wrote:
> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu.
> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA nepravaikytą dyzelį yra kvaila.
> 
> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net...
>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz
>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina tikrinima)
>> buvo taip:
>>
>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie
>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo
>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo)
>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo,
>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės apžiūros
>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų
>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje,
>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros duomenų
>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu
>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte
>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę ieškovo
>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys buvo
>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys
>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB „Baltechnika“
>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis
>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu
>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) naudojimo
>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas „spausti
>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus
>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai.
>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių
>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek
>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo ir
>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip
>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys –
>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1,
>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė 3,00
>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas antrojo ir
>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo
>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti išvados,
>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai ar jų
>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus
>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą.
>>
>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote:
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net...
>>>>
>>>>>>
>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir tipo suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus tikrino ar du kartus suvėlė?
>>>>
>>>>
>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo atveju
>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro
>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas.
>>>
>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis.
>> >