Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-25 15:01:54
Reikia pavaikyt. Pas man išmetime dachuja prisikaupia, pravaikai ir ramu. 
Paskutiny kartą "įpūtė" 0,05.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:rumft4$72e$1@news.omnitel.net...
> nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse milijono 
> ant odometro.
> Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys
>
> On 2021-01-25 13:38, GD wrote:
>> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu.
>> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA nepravaikytą 
>> dyzelį yra kvaila.
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>> news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net...
>>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz
>>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina tikrinima)
>>> buvo taip:
>>>
>>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie
>>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo
>>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo)
>>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo,
>>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės apžiūros
>>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų
>>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje,
>>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros duomenų
>>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu
>>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte
>>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę ieškovo
>>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys buvo
>>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys
>>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB „Baltechnika“
>>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis
>>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu
>>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) naudojimo
>>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas „spausti
>>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus
>>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai.
>>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių
>>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek
>>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo ir
>>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip
>>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys –
>>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1,
>>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė 3,00
>>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas antrojo ir
>>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo
>>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti išvados,
>>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai ar jų
>>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus
>>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą.
>>>
>>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote:
>>>>
>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>>>> news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net...
>>>>>
>>>>>>>
>>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir tipo 
>>>>>> suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus tikrino ar 
>>>>>> du kartus suvėlė?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo 
>>>>> atveju
>>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro
>>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas.
>>>>
>>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas 
>>>> susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis.
>>> >
>