Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: spam musubi
Data: 2021-01-26 11:31:26
jei tvarkinga, oro filtras neturi jokios itakos. bandziau

"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message 
news:run1m8$ae5$1@news.i-klubas.lt...
> :)
>
> Tai tada sąnaudos bus ne 9l\100km
>
> V8 4 litrai aftamatas, realiai greit važinėjant nelabai tos apsukos kyla 
> virš 1800 rpm.
> Dvejos kelnės, du katuliai, du bakeliai... Yra kur susikaupt suodžiams.
>
> Beje, turiu grieką ant dūšios: kadais švogerio busą reikėjo pravaryt per 
> TA, iš pirmo karto nepraėjo dūmingumas, tai ne tik prapūčiau, bet ir oro 
> filtrą eidamas išėmiau.
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:rumojm$iev$1@news.omnitel.net...
>> tai reikia pastoviai važinėt normalEJ :)
>>
>> On 2021-01-25 17:01, Lapinas wrote:
>>> Reikia pavaikyt. Pas man išmetime dachuja prisikaupia, pravaikai ir 
>>> ramu. Paskutiny kartą "įpūtė" 0,05.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:rumft4$72e$1@news.omnitel.net...
>>>> nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse 
>>>> milijono ant odometro.
>>>> Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys
>>>>
>>>> On 2021-01-25 13:38, GD wrote:
>>>>> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu.
>>>>> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA 
>>>>> nepravaikytą dyzelį yra kvaila.
>>>>>
>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>>>>> news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net...
>>>>>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz
>>>>>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina 
>>>>>> tikrinima)
>>>>>> buvo taip:
>>>>>>
>>>>>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie
>>>>>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo
>>>>>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo)
>>>>>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo,
>>>>>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės 
>>>>>> apžiūros
>>>>>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų
>>>>>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje,
>>>>>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros 
>>>>>> duomenų
>>>>>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu
>>>>>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte
>>>>>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę 
>>>>>> ieškovo
>>>>>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys 
>>>>>> buvo
>>>>>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys
>>>>>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB 
>>>>>> „Baltechnika“
>>>>>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis
>>>>>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu
>>>>>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) 
>>>>>> naudojimo
>>>>>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas 
>>>>>> „spausti
>>>>>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus
>>>>>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai.
>>>>>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių
>>>>>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek
>>>>>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo 
>>>>>> ir
>>>>>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip
>>>>>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys –
>>>>>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1,
>>>>>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė 
>>>>>> 3,00
>>>>>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas antrojo 
>>>>>> ir
>>>>>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo
>>>>>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti 
>>>>>> išvados,
>>>>>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai ar 
>>>>>> jų
>>>>>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus
>>>>>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą.
>>>>>>
>>>>>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote:
>>>>>>>
>>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir 
>>>>>>>>> tipo suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus 
>>>>>>>>> tikrino ar du kartus suvėlė?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo 
>>>>>>>> atveju
>>>>>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro
>>>>>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas.
>>>>>>>
>>>>>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas 
>>>>>>> susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis.
>>>>>> >
>>>>
>>