Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: GD
Data: 2021-01-21 21:56:40
Su lempom yra ne taip. Jas pareguliuot ne tik kad nedraudžiama, bet dažnai jie patys pasiūlo. Beveik visada pareguliuoju pats prieš stendą, kontrolierius tuo metu komentuoja. Iš to panašu, kad darbuotojas spaudžia knopkę tik kai jau reikia, kad kompas fiksuotų rezultatą. Reguliavimo faktas ar fiksuojamas - nežinau kokia prasmė, tame nieko nelegalaus. Va čia, treade, kai kam net ir pareguliavo patys.
Moteriškės kontrolierius: pas tą patį esu sėkmingai reguliavęs savo žibintą kokiu pusmečiu anksčiau. Būnu tuvlitoj keletą kartų metuose, žinau jį iš matymo, yra tikrines mano mašinas kokius 3 kartus, ir kaip nevartyt, visada demonstravo pydero požymius. Gedimų pernelyg uoliai ieškodavo, kartą dūmų pripūtė virš normos, tai iškart atsigavo pralinksmėjo, nesileido į kalbas apie jokius pakartojimus. Daugelis kontrolierių elgiasi kitaip, nepersistengia jei ten gedimu nekvepia. Sakykim, nepatinka mano roža jam, bet moteriškės atvejis patvirtina, kad linkęs išrašyt baltą lapą vietoj žalio visur, kur itaria, jog atvažiavo nesuprantantis.

Dūmingumas - kita istorija, bet ten irgi pilna erdvės žmogiškajam kontrolieriaus faktoriui.