Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: GD
Data: 2021-01-24 10:41:29
Niekas meluoti nesiūlo. Yra tokia galimybė numatyta kaip šviesų reguliavimas vietoj, kodėl gi jos neišnaudoti, arba bent nepasiūlyti? Žmogus net nežino, jis kažką burbtelėjo ir finale ticharia irašo DT. Kiti kontrolieriai ir pasako, ir padaro, štai forumiuke bent keli patvirtinimai.
Nenori papildomo darbo daryt nemokamai? Ok, kokio bybio tada tą mano pakabą visą apčiupinėjo antrą kart, kai jam aiškiai lape parašytas trūkumas - vienas silentblokas, ir parašyta kuris. Tai ir žiūrėk tą, o ne ieškok per visą mašiną, prie ko čia dar prisipisus.
Žinau atsakymą, kodėl taip yra - pyderas detected.

Vasarą variau kitą mašiną, kai buvo karantininiai ribojimai - paduodi raktą darbuotojui ir eini laukti už bokso, nedalyvauji šalia. Na, rado kontrolierius vieną farą kažkur šviečiančią ir vieną ratą blogai stabdantį. Tai sako: Jei būtų tik žibintas - būčiau pareguliavęs, bet kad ten dar ir stabdis, visvien turėsi antrą kartą atvažiuot, tai susitvarkyk pats. Nu ir ok. Tai čia toks lyriškas pavyzdys, kuo žmogus nuo pydero skiriasi.