Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-01-28 10:54:02
O realiai - yra to legalaus softo kontorlinio sumu db? Ir kaip suprantu
softo formatas is dvieju daliu - algoritmai ir duomenys. Realiai -
algoritmai irgi gali buti uzkrauti kaip duomenys. Ar nebus taip, kad
koks legalus pakoregavimas nebeduos teisingos kontolines sumos ir bus
prametinejami automobiliai del nelogisku priezasciu.