Tema: Re: TA reikalingas marazmas
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-21 16:48:23
Nu blin, pas mane 4 mašinos. Tai po 2 mašinas kasmet einu TA.
Viskas ten zjbs, jei nutaisai gudrų snukį ir pareikalauji, kad kontrolierius
pats reguliuotų, tai baigsis kaip GD rašė.
Tingiu gilintis, bet man atrodo, kad kontrolierius neprivalo reguliuot.

Buvo atvejis, kai ans bandė reguliuot, bet nichuja nesigavo, nesigilinau dėl
ko, gal ne kryžminis atsuktuvas turėjo būt, gal skylė ne ta.

Iš kitos pusės, jei tingi ar gėda pripažint, kad nichuja nežinai kur tas
reguliuojama, tai parašo DT ir tiek.
Ir tikrai už tokį poelgį nųra ko smerkt.