Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-04 14:51:36
su 20 litru benzo nama gali susildyt, ne tik inkiliuka su stiklais

"CodeC"  parašė naujienų news:p7cgg6$cjl$1@trimpas.omnitel.net...

rimtai. sitoj vietoj atmintim nesiskundziu, jei ka. taigi turejau e36
323i. skirtingai negu omega, kuria turejau nepilnus metus laiko ir gal
tik puse ziemos, e36 pravazinejau berods 4 ziemas. puikiai prisimenu
kruvas sniego, kaip degalinej pasedau and dugno ir traukiau siupele is
bagazines atsikasti. pora rimtu ziemu tikrai su juo buvo. saldavau
pastoviai, mieste eilinius 10km nuvaziavus iki darbo silta pradedavo
pusti tada, kai reikdavo islipti. pastoviai visa uzsalus buvo. ir gali
nesiulyt atgaline data termostata taisyt. viskas ten buvo perfect.
taip gaunasi, kad tavo e46 318 syka geriau...
omegos tiesiog neprisimenu ziema, matyt normaliai su ja 'ziemot' neteko.
salia 'nekibiru' prisimenu dar ir probe. prisaldavo nx rankos prie vairo
vaizuojant ziema autobane.
termostata pats keiciau ir tikrinau du kart :) dvigubas ten buvo, kiek
pamenu. apie poto tureta kruva visokiu kibiru net nekalbu, nepriarteje
jie prie jokio komforto.
svaikit toliau apie stebuklingai sylancius benzus. itariu taip paemus ir
normaliai paskaiciavus teorija, gautusi. kad pagal visus n.k. tie jusu
karstieji benzai bent po 20 l turetu pleskint, kad taip siltu, kaip
rasot. tiesiog, jusu 'norma' nuo realaus komforto kaip peskom iki
menulio nutolusi.