Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 10:25:10
ok, dar karta, is leto, tiem kuriem tikrai idomu.

taip, silta ora pradeda pusti is karto. bet iki 'prisildo' toli, nes
atsala staigiai ir tas siltas oras greit atvesta. is dalies del to, kad
salono pecius prie tokiu temperaturu labai greitai varikli atausina. is
dalies dar del to, kad tepalas karteryje buna saltas, uzkurus variklio
temp krenta akyse.
todel uzkurus vel jungiu webasto, tada normaliai, syla toliau. primenu,
kad kalba eina apie visokius -15C ir panasiai. kai pora laipsniu salcio,
viskas kitaip. iki -10 C galima sakyt viskas vienaip, nuo -10C viskas
gan smarkiai keiciasi. kiek pamenu is ankstesniu metu, prie realaus -20C
jau ir su webasto vazinejant mieste, variklis niekada nepasiekia
darbines temp. nu arba as tiek ilgai nevazineju. tik 20-30 km :)