Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 15:30:35
On 2018.03.02 15:26, Caponi wrote:
> atmosferiniuose benzuose be jokių pagalbinių priemonių šiluma per
> ventiliacijos angas pradeda eit po poros minučių ir visokios webastos

nepradeda. nusisneki.

> situaciją pakeistų tik tuo atveju, jei jas įjunginėt dar prieš sėdant į

padeda kardinaliai, is esmes. neturejai - nebandei - tai gal patylek?

situ dvieju uztenka, kad toliau butu beprasmiska apie kanors sneket.

> Kokiu pagrindu ponas daro įžvalgas apie mano veiklumą - bbž, bet kadangi
> tema visgi ne apie tai, tai nesiplėskim.

tokiu, kad masina naudojama ivairiom reikmem. normalus zmones vazinejimu
i darba neapsiriboja. o ir vazinedamas i darba kasdien, kiekviena karta
paspaudes mygtuka - dziaugiuosi.